مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-15اجتماعي

بدون مردم، نمی توان محیط زیست را نجات داد


سرپرست دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان اینکه بدون مردم نمی شود محیط زیست را نجات داد، خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا جوامع محلی و سمن ها و تشکل ها و گروه های مردمی، - ایسنا/گیلان سرپرست دفتر مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان اینکه بدون مردم نمی شود محیط زیست را نجات داد، خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود تا جوامع محلی و سمن ها و تشکل ها و گروه های مردمی، کمک حال مدیریت محیط زیست شوند.

پدرام جدی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه استان گیلان به دلیل نوع قرارگیری در توپوگرافی جغرافیایی یکی از بهترین و برجسته ترین اکوسیستم های طبیعی بر روی کره زمین است، اظهار کرد: دسترسی به جنگل و دریا از یک طرف و وجود ارتفاعات از طرف دیگر، گیلان را دارای شرایط بارشی مناسب کرده است.

وی با اشاره به برخورداری گیلان از جنگل های باستانی هیرکانی که از تنوع گیاهی بالای برخوردار هستند، افزود: جنگل های هیرکانی یک تنوع خاصی زیستی را به وجود آورده است و این تنوع زیستی بخش عمده ای از هویت و فرهنگ گیلان را تشکیل می دهد.

سرپرست گیلانی دفتر مشارکت های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست، با اشاره به وجود رودخانه ها، تالاب ها و آب بندان ها در گیلان، تصریح کرد: این استان گذرگاه پرندگان مهاجر است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون مردم، نمی توان محیط زیست را نجات داد

بدون مردم، نمی توان محیط زیست را نجات داد